آجر یوگا از جمله لوازمی است که در بعضی از حرکات یوگا از آن استفاده می شود. این آجر ها در مدل های متنوعی در بازار وجود دارند و شما با توجه به دانستن یک سری از نکات، می توانید آجر مورد نظر خود را خریداری کنید. تمام یوگا کارها لحظه هایی را تجربه کرده اند که زمان کلاس یوگای آن ها فرا رسیده و خرد شده از فعالیت های روزانه و نا امید از داشتن کمی استراحت و آرامش، تنها با این باور که می توانند به نحوی تبدیل به انعطاف پذیر ترین فرد دنیا شوند، وارد کلاس شده اند و شروع به تمرین کرده اند؛ تبدیل به کسی شوند که نه تنها می توانند نوک انگشتان پای خود را لمس کنند، بلکه حرکات را به طور کامل و بدون کمک گرفتن از هیچ کسی انجام دهند.

 آجر یوگا به افراز با دادن پشتیبانی کافی در حین انجام تمرینات، روشی بی نظیر برای افزایش انعطاف پذیری و بالابردن و افزایش تمرینات شما است. همچنین زمانی که شما به صورت کامل برای انجام حرکتی آماده نیستید، این آجر ها فشار ژست یا حرکت مورد نظر را تا حدی کاهش می دهند. آیا نمی توانید دستان خود را روی زمین قرار دهید؟ ایرادی ندارد، آجر یوگا می تواند به شما کمک کند. اصلا جای نگرانی نیست؛ آجر ها مانند دوست شما هستند تا در هنگام تمرینات یوگا به شما کمک کنند. از نظز ظاهر شکل آجر فومی مانند نمونه کوچک شده استپ ۳ لایه بدنسازی میباشد.

قیمت آجر یوگا

انتخاب و خرید آجر یوگا

خیلی راحت است که به بازار سری بزنید و اینگونه فکر کنید که تمام آجر های یوگا شبیه به هم هستند. اما یک سری تفاوت های اساسی بین این آجر ها وجود دارد که در هنگام خرید آجر یوگا چه یک یوگا کار تازه کار هستید و چه یک یوگا کار حرفه ای، باید به آن ها توجه کنید.

قبل از همه چیز موادی که آجر از آن ها ساخته شده است تفاوت های زیادی را ایجاد می کند؛ مدل های چوب پنبه ای به دلیل اینکه سخت تر و محکم تر هستند برای حفظ تعادل مناسب تر از دیگر آجر ها هستند. این در حالی است که آجر یوگا فوم به دلیل نرمی بیشتر، برای حرکات بک بند (back bend) و کلاس های تجدید قوا مناسب تر است.

علاوه بر این ها سایز و وزن آجر هم مهم است. اگر تنها قصد خرید آجر یوگا را دارید، باید مطمئن شوید که آجرتان به اندازه ی کافی بلند باشد. درضمن باید بدانید که آجر فوم سبک تر است (عموما وزن این آجر ها بین ۲۰۰ گرم تا ۴۰۰ گرم است) و به همین دلیل برای حمل در کیف دستی یا کوله پشتی مناسب تر است، به خصوص اگر بعد از کار مستقیم به کلاس یوگا می روید.

بنابراین با دانستن این نکات اساسی در انتخاب و خرید آجر یوگا  اقدام به خرید آجر یوگا مناسب خودتان کنید. همچنین با بررسی سایت به افراز، به طور کامل می توانید با مدل های متفاوت آجر یوگا و سایر تجهیزات یوگا مانند مت یوگا و تخته استپ ایروبیک آشنا شده، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید، از قیمت ها مطلع شوید و در نهایت آجری را که نیاز دارید از طریق تماس با مشاورین فروش سایت به افرازخریداری کنید.